    From: Bogdan G <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres korespondencyjny w banku
    Date: Tue, 10 Feb 2009 20:09:57 +0100

    > Na odszkodowanie raczej bym nie liczył, lepiej w sposób cywilizowany
    > poinformować bank żeby nie wysyłali listów na stary adres (najlepiej zrobić
    > to na pismie). I to tyle :)

    W sposob cywilizowany chyba juz to zrobilem rezygnujac z konta u nich.
    Oni wygrzebuja adres, ktorego juz nie maja podstaw zeby uzywac.
    Nie chodzi mi o odszkodowanie bo wielkich strat nie poniosłem, ale
    wkurza mnie brak podstawowego poszanowania dla mnie ze strony
    wszechmocnego banku. Dlatego chciałbym im wbić przynajmniej mala szpilke.