  • Data: 2008-09-26 00:21:19
    Temat: Re: Administracja obciążyła mnie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Sep 2008, Robert Tomasik wrote:

    > To może administracja im bez procesu te pieniądze da.

    ...albo PZU odmówi zaliczenia tej kwoty do należnego odszkodowania,
    za powód podając np. "bezzasadność".
    A wtedy pozostaje droga sądowa, do której Kinga jak widać mocno
    nie jest przekonana...
    Tak czy siak, spróbować należy, ale to tak na boku - mi idzie o to,
    że przy uporze "tamtych" bez sądu może się nie obejść :(
    A opisy walki o odszkodowania np. przy uszkodzeniach samochodów
    nie zawsze nastrajają optymistycznie :]

    pzdr, Gotfryd