  • Data: 2004-09-12 08:00:26
    Temat: Re: Abonament rtv
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Czyli co, opłata (nie w ogóle, tylko ta ustalona w tej chwili, w tej
    > konkretenej wysokości, przez to konkretne ciało) jest bezprawna, ale
    > przez rok będzie jeszcze obowiązywała? Czy ktoś potrafi to
    > wytłumaczyć? Czy aż tak różni się rozumienie prawa przez laika i przea
    > prawnika?

    Wytłumaczyć nie potrafię, bo nie pojmuję logiki "jest to bezprawne, ale
    nadal będzie obowiązywać". Czy mi się coś pomyliło, czy taka sama sytuacja
    była z platnym parkowaniem w Warszawie? "Wapark co prawda działa niezgodnie
    z prawem, ale do kiedyśtam jeszcze będzie pobierał opłaty"?

    Przynajmniej konsekwencja byłaby...
    --
    pozdrawiam
    krys