  • Data: 2008-02-05 16:15:10
    Temat: Re: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Feb 2008 00:22:12 +0100, Jotte napisał(a):

    > A tak naprawdę to w obecnym stanie prawnym wystarczy po prostu zwyczajnie
    > nie płacić, a żadnego cioła-kontrolera do domu nie wpuszczać. I po
    > wszystkim.

    Jotte a wiesz może jak zastosować ów babol prawny aby po ludzku
    wyrejstrować odbiornik tzn. anulować książeczkę opłat RTV? Przerabiał ktoś
    kiedyś taki temat? Zakładam, że mam dosyć placenia tego bandyckiego,
    dopuszczonego wg prawa haraczu. Zmieniam adres zamieszaknia, miasto (nie
    kraj). Da się wyrejestrować odbiornik TV, radio?

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!