    From: Z <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Thu, 18 Feb 2010 15:59:13 +0000 (UTC)

    Dnia 18.02.2010 Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Jeśli będziesz oglądał na komputerze (tuner + monitor komputerowy),
    > komórce itp. nie będących telewizorem - to nie musisz płacić abonamentu
    > (interpretacja pisemna KRRiTv).
    > Abonament jest za posiadanie sprawnego TV.

    1. Chwila, to jest BARDZO ISTOTNA rzecz: zestaw "monitor+tuner" (niezależnie
    od rozmiaru monitora) nie podlega temu opodatkowaniu?

    2. A czy fakt posiadania radia też jest podstawą do ściągania ze mnie tego
    podatku? Jeśli tak: czy chodzi o radio "standalone" (np. amplituner) - czy
    też może budzik z radiem również "podpada"?

    P.S. Dzięki wszystkim za (p)odpowiedzi - dotychczasowe i ew. przyszłe.
    --
    Z.