  • Data: 2008-01-07 10:55:52
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 07 styczeń 2008 11:27
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <9...@z...go
    oglegroups.com>):

    > Co ma szybkosc do rzeczy?

    No nie wiem co ma... Ty twierdzisz, że ma. Więc pytam gdzie jest granica.
    Komp nie, bo za wolny? A Rubin?

    > natychmiast - w tej samej chwili, bezpośrednio po czymś - czyli
    > bezposrednio po wlaczeniu TV powinnismy miec mozliwosc ogladania TV.
    > W przypadku komputera, bezposrednio po wlaczeniu, najpierw uruchamia
    > sie nam BIOS, nastepnie laduje sie caly system operacyjny, nastepnie
    > uruchamiaja sie poszczegolne programy, i dopiero mamy mozliwosc
    > uruchomienia programu do obrioru TV.

    No wiesz, podobnie z telewizorem, tylko proces jest szybszy.

    > Jesli uwazasz inaczej, to chetnie dowiem sie co ustawodawca mial na
    > mysli piszac o odbiorniku gotowym do natychmiastowego odbioru
    > programu,

    No na mój gust to, że włączasz, czekasz chwilę i możesz oglądać. Tak jak
    mówił Jarek: ucięty kabel od telewizora nie jest natychmiastowy....

    > bo komputer z zainstalowana karta TV nim z cala pewnoscia
    > nie jest.

    Na mój gust to ustawodawstwo jest takie sobie. Chodziło o to, że jak masz
    możliwość oglądania, to płać....

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl