    From: castrol <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: Mon, 7 Jan 2008 02:38:20 -0800 (PST)

    On 7 Sty, 11:38, Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> wrote:

    > Telewizor za to możesz rozstroić i nie będzie się nadawał do oglądania
    > programu TV *natychmiast* po włączeniu.

    Wiec nie bedzie spelnial ustawowych kryteriow. Jesli sam TV sluzy np
    tylko i wylacznie jako monitor to abonamentu za niego placic nie
    trzeba.

    > Czyli po dorzuceniu programu do obsługi karty TV do autostartu sprawia, że
    > już abonament trzeba płacić? :)

    Ja sie usilnie probuje dowiedziec co zonacza mozliwosc
    natychmiastowego odbioru programu. Udowodnilem ze komputer nam takiej
    mozliwosci nie daje.
    Nalezy pamietac ze to ustawodawca nie okreslil co mial na mysli,
    zostawiajac przez to pole do interpetacji. Malo tego, do tej pory nie
    doczekalismy sie jakiegos rozporzadzenia czy poprawki do ustawy.