  • Data: 2008-01-07 09:59:37
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 17:58, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Oczywista oczywistość. Przyznaję rację: za kartę TV jedynie włożoną do
    > peceta nie musisz płacić. Potrzebny jest jeszcze dysk twardy, karta
    > graficzna, klawiatura lub myszka no i monitor. A, jeszcze system operacyjny.

    Komputer, z karta TV nawet poprawnie zainstalowana nigdy nie bedzie
    gotowy do natychmiastowego odbioru TV.
    Samo wlaczenie komputera i uruchomienie calego systemu operacyjnego
    trwa ok 5 minut - czy wg Ciebie, tak dlugie uruchamianie komputera
    umozliwia natychmiastowy odbior programu? Czy w momencie uruchomienia
    komputera masz mozliwosc natychmiastowego ogladania telewizji? Wg mnie
    nie, komputer nie daje takiej mozliwosci i dlugo dawac nie bedzie.
    Ale skoro nie ma ustawowej definicji to moze oprzyjmy sie na definicji
    slownika jezyka polskiego, slowa "natychmiast". Mianowicie wg slownika
    slowo natychmiast oznacza: w tej samej chwili, bezpośrednio po czymś -
    czyli komputer nie spelnia ustawowego zapisu czyli nie daje nam
    mozliwosci natychmiastowej odbioru programu TV.