  • Data: 2008-01-06 16:23:40
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. KRRiTV podaje, że charakteru odbiornika nie mają urządzenia
    > wielofunkcyjne (w tym komputer).
    To moge potwierdzic, na podstawie informacji z grup gsm i pecet. JEsli
    urzadzenie służy do czegokolwiek i radio lub TV jest jego dodatkową
    funkcją, to nie trzeba płacic abonamentu. dotyczy to radyjek w
    telefonach i kart telewizyjnych. co do słuchania "radia" przez internet,
    to jest zupełnie inna sprawa, naszczescie po za zakresem komiteru radia
    i telewizji! Za to ktos (prywatna firma, np RMF FM) nadaje w internecie
    MY nie musimy płącic- a słuchac mozemy, bo kto nam zabroni? mama mówi do
    mnie przez skype i co mam abonamet rtv płacic?