    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Date: Sun, 12 Jan 2003 17:02:01 +0100

    Użytkownik "Shivman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy kto żąda wcześniejszej zapłaty za towar jest potencjalnym oszustem.
    > Wierz mi.

    hmm, czuję sie urażona - wlasnie sprzedałam na allegro złota monetę -
    wylicytowana kwota to 1100zl. Zazyczylam sobie odbiór osobisty bo szczerze
    mówiac nie ufam ani kurierom ani poczcie aż tak bardzo. Nabywca monety sam
    zaproponował mi, ze wplaci wczesniej należnosc na moje konto, monetę zaś
    odbierze osobiscie w lutym. Poradzilam mu jedynie aby na dowodzie wplaty
    jasno zaznaczyl jej charakter - unikniemy w ten sposob ewentualnych
    problemów ze zwrotem gotówki w przypadku gdyby transakcja z jakichkolwiek
    powodów nie doszla do skutku.

    Tak na marginesie - czy kupowanie przez Allegro to kupowanie wysylkowe?
    Kupujacy moze sie rozmyslic po 10 dniach? A jak to jest w przypadku
    osobistego odbioru? [tak mi się skojarzylo przy okazji]

    HaNkA