eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoALLEGRO - kłopot z kupującym. › Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.astercity.net!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "K." <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Date: Wed, 22 Jan 2003 22:36:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <b0n2qt$7d9$1@news.tpi.pl>
    References: <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: pl197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1043271325 7593 80.50.43.197 (22 Jan 2003 21:35:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jan 2003 21:35:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:126273
    [ ukryj nagłówki ]

    Czlowieku daj sobie spokoj bop moze to naciagacz albo i cos popsul!!!!
    Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.01.22.11.47.09.671622@gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam mały problem z jedną z moich transakcji na allegoro i
    > potrzebuje porady. W skrócie: sprzedawałem sprzęt używany ale
    > działający, sprawny. Po zakończeniu transakcji kupujący jeszcze
    > poprosił o napisanie czy sprzęt nie jest w zbyt złym stanie -
    > odpisałem (oczywiście to jest moja subiektywna opinia) zgodnie
    > z prawdą i rzetelnie. Teraz właśnie otrzymałem od kupującego
    > email w którym stwierdza że to jest złom i odsyła. Żadnych
    > uwag, ani komentarza - nie wiem czy sprzęt dotarł uszkodzony, czy
    > poprostu się nie spodobał.
    > Przechodząc do sedna sprawy - czy jeżeli transakcja
    > doszła do skutku (to znaczy kupujący zapłacił i pieniądze
    > trafiły na moje konto) powinienem odbierać tą przesyłkę, zostawić
    > na poczcie żeby poczekała aż się coś wyjaśni, czy też od ręki
    > złożyć adnotację że przesyłki nie przyjmuje.
    > Chcę zaznaczyć że dbam o swoją opinię i jestem skłonny
    > przyjąć reklamację jeżeli towar dotarł uszkodzony, ale napewno
    > nie w przypadku, gdy kupujący się rozmyślił, bo stwierdził że
    > na tym sobie "nie przytnie" jak odsprzeda dalej.
    > Jak radzicie postąpić?
    >
    > Rygel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1