eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAGD ariston angielska gwarancja w polsce?.Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "|3eR|<0" <.@.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
    Date: Mon, 4 Feb 2008 11:25:21 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <fo6p63$31j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fnungt$1vq$1@inews.gazeta.pl> <fnutln$epn$1@tiberium.net.pl>
    <fnv2nc$mkt$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <fnvbvm$l92$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: enq174.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1202120708 3123 83.20.6.174 (4 Feb 2008 10:25:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2008 10:25:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: 123qweasdzxc123
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:515105
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:fnvbvm$l92$1@news.onet.pl...
    > januszek pisze:
    >> Maciej Bebenek napisał(a):
    >>
    >>> Jeżeli sprzedawca wręcza gwarancję, musi być napisana w języku polskim i
    >>> zawierać zakres uprawnień z gwarancji.
    >>
    >> Hmm... Gwarancji udziela producent a nie sprzedawca, ktory sila rzeczy
    >> nie za bardzo ma tu pole do manewru. Anglojęzyczny dokument gwarancyjny
    >> do rzeczy sprzedanej w RP narusza art 8 Ustawy o jezyku polskim ale to
    >> sie nijak ma do pytania o to, czy ta gwarancja bedzie honorowana w
    >> serwisie w Polsce czy nie :) Na pytanie o godzine podales temperature :)
    >
    > 1. generalnie gwarancji udziela sprzedawca
    > 2. gwarancję realizuje podmiot wskazany w gwarancji na terenie RP
    > 3. gwarancja w języku obcym narusza art. 13 ustawy o szczególnych
    > warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    > cywilnego
    > 4. czy będzie honorowana zależy tylko i wyłącznie od serwisu
    > 5. wskazałem jakie błędy popełnił sprzedawca i że od niego możesz domagać
    > się postępowania zgodnego z prawem. Np. w reklamie miałeś informację o 24
    > miesięcznej gwarancji, a w praktyce jej nie uzyskałeś (patrz pkt 1-3)
    >
    > M.

    Witam ponownie,
    rozmawialem ze sprzedawca, telefonicznie powiedziano mi, ze wysla mi polska
    gwarancje, prosili zebym wyslal w tej sprawie do nich @, tak zrobilem w
    zeszly piatek, nadal czekam na odpowiedz. Teraz pytanie, do kogo moge sie
    odwolac zeby zwrocono mi pieniadze za naprawde, ktore nie powinny zostac
    pobrane, musze jeszcze przypomniec, ze serwisant autoryzowany nie zostawil
    mi zadnego kwitka, po prostu wziol kase do kieszeni.

    Poz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1