    From: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AC, kradzież i problem
    Date: Thu, 17 Feb 2005 14:30:13 +0100

    Użytkownik "Lori" <l...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cv24d9$hqv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > po 1
    > dorobienie trwa 2 tygodnie bo to kluczyk z immobilizerem

    Dwa tygodnie sie takie klucze robi ?
    Ja zgubilem swoj do lanosa, tez z immobilizerem.
    1. musialem kupic material, nie wyrzezbiony klucz: 50 pln.
    2. przejsc sie do slusarza coby go wyrzezbil: 30 pln.
    3. wrocic sie do daewoo i zakodowac immobilizer : 50 pln.

    kosztowne, ale mam nowy oryginalny kluczyk :)
    cala operacja do wykonania w dwie godziny, zalezy jak daleko masz do
    slusarza :)

    > po 2 jeden kluczyk jest w już oddany do pzu

    To byl blad oddawac jeden nie majac przy sobie drugiego.

    > po 3 kluczyk w umowie zadeklarowany jest oryginalny

    A po czym poznaja ze ten nowy to nieoryginalny?
    Przeciez zrobia Ci to na firmowym kluczu :)
    Moj nowy niczym nie rozni sie od starego, no moze tylko tym ze nie jest tak
    zniszczony.

    pawel