  • Data: 2005-02-28 08:28:30
    Temat: Re: AC "HESTIA" -POMOCY
    Od: "Andrzej R." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cvr0v8$t6d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dlatego warunki są tak skonstruowane aby wypłacać wartość rzeczywistą auta
    > przy zawieraniu ubezpieczenia dobrowolnego powinieneś się zapoznać z
    > warunkami. Wyboru co do firmy nie masz bo wszystkie stosują taką zasadę,

    W link4 jest taka opcja,że za dodatkową opłatą (niewielką-kilkadziesiąt zł.)
    gwarantują Ci stałą kwotę odszkodowania przez cały okres ubezpieczenia.
    Znajomy miał ubezpieczony samochód na 18.700 i mniej więcej pół roku
    po zawarciu umowy samochód mu skradziono.Ubezpieczyciel wypłacił
    18.700 (oczywiście miał wykupioną tę opcję o której wyżej pisałem) mimo,
    że w owym czasie gdyby chciał samochód sprzedać nie dostałby więcej
    jak 14.000.
    Pozdrawiam
    Andrzej