  • Data: 2021-07-06 15:19:38
    Temat: Re: A wiec wojna!
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-06-lipca-2021 o 13:17, Kviat pisze:

    > Hmmm... to tak jakbyś napisał, że Polska w 1939 wypowiedziała wojnę Niemcom.

    Uważasz że nadal NIC NIE MOGĘ TUSK oddaje właściwość tej persony?

    "Muszę pani powiedzieć, że pani będzie również moralnie odpowiedzialna
    za to, co się musi zdarzyć po tym, co robicie w przestrzeni publicznej.
    Dojdzie do strasznych rzeczy przez to, co robicie w Polsce - mówił Tusk
    do dziennikarki telewizji publicznej."

    Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?