  • Data: 2021-07-06 19:54:38
    Temat: Re: A wiec wojna!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2021 o 15:19, _Master_ pisze:

    > Uważasz że nadal NIC NIE MOGĘ TUSK oddaje właściwość tej persony?

    Uważam, że wojnę Polsce wypowiedzieli sekciarze z pis i inne ich mutacje
    jak konfederacja.

    > "Muszę pani powiedzieć, że pani będzie również moralnie odpowiedzialna
    > za to, co się musi zdarzyć po tym, co robicie w przestrzeni publicznej.
    > Dojdzie do strasznych rzeczy przez to, co robicie w Polsce - mówił Tusk
    > do dziennikarki telewizji publicznej."

    > Czekamy aż pierwszy dziennikarz/dziennikarka tvp ucierpi?

    Gdy Kali szczuć - to dobrze, jak Kali jest krytykowany za szczucie - to źle.

    I nie musisz aż tak długo czekać.

    https://oko.press/tvp-szczuje-dzialaczki-dostaja-gro
    zby/
    https://oko.press/sadurski-tvp-goebbelsowskie-media/
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_na_Paw%C5%82a_A
    damowicza

    "W styczniu 2019 roku prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak ocenił, że
    działania ,,pełnej perfidnych propagandystów i nienawistnych materiałów"
    Telewizji Polskiej były powiązane z zabójstwem Pawła Adamowicza[87].
    Jaśkowiak nazwał programy TVP ,,rynsztokiem"[87]. W związku z wypowiedzią
    Jacka Jaśkowiaka TVP złożyła przeciwko niemu pozew w lutym 2019,
    domagając się przeprosin[88]. Jaśkowiak poinformował, że nie zamierza
    przepraszać[88], a we wrześniu 2020 sąd apelacyjny oddalił roszczenia
    Telewizji Polskiej[89].

    Również w styczniu 2019 muzyk Krzysztof Skiba publicznie uznał Jacka
    Kurskiego, prezesa Telewizji Polskiej, moralnie odpowiedzialnym za
    morderstwo Pawła Adamowicza, w wywiadzie dla Polsat News mówiąc, że
    ,,media publiczne szczuły na prezydenta Gdańska i oto mamy tego efekty".
    Za tę wypowiedź Skiba został pozwany przez Kurskiego. 23 czerwca 2020
    warszawski sąd II instancji wydał prawomocne postanowienie w tej
    sprawie, uznając, że Skiba mógł użyć tych słów[90].

    Niedługo po śmierci Pawła Adamowicza TVP wytoczyła sprawy o
    zniesławienie Wojciechowi Sadurskiemu, dziennikarzowi Gazety Wyborczej
    Wojciechowi Czuchnowskiemu i dziennikarce Polityki Ewie Siedleckiej,
    którzy łączyli śmierć prezydenta Gdańska z materiałami emitowanymi w
    TVP[91]. Warszawski Sąd Okręgowy w lipcu 2020 roku prawomocnie umorzył
    sprawę Siedleckiej i Czuchnowskiego[92][93]."

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr