  • Data: 2021-07-08 14:42:24
    Temat: Re: A wiec wojna!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jul 2021 14:33:57 +0200, Olin wrote:

    > Ale to na Adamowicza szczuto średnio pięć razy dziennie:
    > "Urząd Miasta Gdańska od początku 2018 ma umowę z firmą Newton Media, która

    UM zbiera haki :-)

    > monitoruje informacje na temat gdańskiego samorządu w mediach. Rzeczniczka
    > miasta zleciła sprawdzenia, ile i jakich materiałów na temat byłego
    > prezydenta Gdańska TVP wyemitowała od stycznia 2018. Oto wyniki. Liczba
    > wzmianek:
    >
    > TVP Info - 877,
    > TVP Gdańsk - 593,
    > TVP 1 - 221,
    > TVP 2 - 82.
    > W sumie: 1773.

    Interesujace ... ze TVP Gdansk mowi o prezydencie Gdanska to moze nie
    dziwi, ale ze inne programy ?

    > Ta liczba nie uwzględnia powtórzeń - niektóre materiały są wykorzystywane
    > wielokrotnie w różnych programach.

    1773 oryginalne programy/wzmianki?
    Faktycznie niezly ładunek. Sztab ludzi musial nad tym pracowac :-)

    Ale ale ... sprawca najpierw polecial do Warszawy.
    Warszawski UM tez zakupil monitoring?
    Bo ciekawe - polecial do Dudy, HGW, czy Trzaskowskiego.

    > Co to za materiały? ,,Prowokacje prezydenta Gdańska" (na temat uroczystości
    > na Westerplatte), ,,>>Jest pan tchórzem!<<, >>To pan jest tchórzem<<. Jak
    > Adamowicz rozmawiał z wyborcą", ,,Mafia deweloperska w Gdańsku", ,,Właściciel
    > 36 kont przed komisją Amber Gold", ,,Tajemnice prezydenta Gdańska", ,,W
    > Gdańsku odbywa się deweloperskie Eldorado pod patronatem Pawła Adamowicza",
    > ,,>>Prezydent Paweł Adamowicz został skazany<< - podaje >>Gazeta Wyborcza
    > Trójmiasto<<"."
    >
    > https://oko.press/materialow-oczerniajacych-adamowic
    za-bylo-w-tvp-ponad-100-pis-to-klamstwo-naprawde-tel
    ewizja-zajmowala-sie-adamowiczem-prawie-1800-razy/

    > Widać na Ciemnogrodzkiej tak się przestraszyli powrotu Tuska , że nie tylko
    > kurwizja ruszyła pełną parą do boju, ale nawet Ąckiemu kazali założyć wątek
    > w niszowym usenecie, żeby jego astralne klony też walczyły o dalsze
    > dojenie.

    Nie wiem czy koncowe domysly sluszne, ale przestraszyc sie istotnie
    mogli :-)

    J.