  • Data: 2004-07-28 10:05:09
    Temat: Re[8]: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj BaLab,

    W Twoim liście datowanym 28 lipca 2004 (11:34:46) można przeczytać:

    B> Użytkownik "myrdhin" <r...@p...onet.pl> napisał w

    B> Zwróć uwagę, że o tym czy jest to umowa najmu czy użyczenia nie decyduje jej
    B> tytuł, ale treść. Więc zabawy słowne tytułem niewiele tu pomogą. Poczytaj
    B> kodeks cywilny nt. tego czym charakteryzuja sie psozczegolne umowy.

    kto powiedzial ze ja zongluje naglowkami

    wiem czym sie rozni studiowalem wzroy umow i najmu i uzyczenia

    nie wiem jakie prawa lokalowe daje umowa uzyczenia.

    czy takie same czy nie daje zadnych praw ? nie znam prawa lokalowego
    ani cywilnego - tu przyznaje jestem lamerem

    --
    Pozdrowienia,
    myrdhin