  • Data: 2023-10-21 22:36:25
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to ma cokolwiek wspólnego z umyślnością lub nie?

    Prokuratora pytaj on się zna.

    > Ponieważ już dość długo Cie znam sądzę, że pominąłeś jakieś krytycznie
    > istotne elementy nie pasujące do Twojej koncepcji.

    Tak tak, moto też sobie na złość policji zajebałem:P

    > Ale może i prokurator
    > się pomylił.

    Może. A może ty.

    > Było się zażalić. Pouczenie dostałeś.

    Wybacz - byłem wtedy zajęty wygrywaniem sprawy z pisiorami:P

    > Co wnosisz po czym?

    Po uzasadnieniu.

    > a coś ukrywasz, bo nie mam tego jak sprawdzić.

    Tak było, nie zmysłam:P

    > Przypuszczenie
    > wywodzę choćby z tego motocykla, coś to pomstował, że natychmiast nei
    > rzucili się go odzyskiwać p[omijając krytycznie istotny "drobiazg", że
    > nie było wiadomo, gdzie jechać.

    Zaraz - masz do mnie pretensję że moto nie znalazłem zanim pojechałem na
    komisariat zgłosić?

    > Ja raczej sądzę, że Ty coś pokręciłeś, ale być może mam do Ciebie
    > uprzedzenie.

    Na pewnio nie;)

    --
    Shrek