  • Data: 2023-10-19 18:52:46
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 14:12:59 +0200, Shrek wrote:

    > Podejmowała czynności do skutku. Każde naruszenie - pismo do sądu
    > rodzinnego.

    rodzinny jest tu właściwy ?

    > Nie powinno być tak że choroba psychiczna gwarantuje instytucjonalną
    > bezkarność dopóki kogoś nie zabije.

    A sąd co ma zrobić?
    Sie wk* za zawracanie d* drobiazgami nie wartymi uwagi.

    O, kuratora moze wysłać. Jak zabije kuratora, to bedzie można działać.

    Dzis podali jedno zdarzenie
    https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-nozownik-kt
    ory-zaatakowal-5-latka-uslyszy-zarzuty-w-piatek-w,nI
    d,7097175

    "Śledczy ustalili dotąd, że przed atakiem na dziecko 71-latek
    zaczepiał ekspedientkę w jednym z okolicznych sklepów oraz innego
    mężczyznę. W obu przypadkach został zignorowany. Zbysław C. miał
    grozić ekspedientce śmiercią, mężczyźnie miał pokazać nóż."

    Tylko ze na fonii cos powiedzieli, ze ekspedientka stała na balkonie i
    paliła papierosa, a on jej powiedział ze papierosy jej nie zabiją bo
    on ją zabije ...

    https://regiony.tvp.pl/73527154/71latek-ktory-zabil-
    dziecko-leczyl-sie-neurologicznie

    "- Są przesłuchiwani świadkowie, ustalane są okoliczności towarzyszące
    temu zdarzeniu, ale również sposób zachowywania tego mężczyzny przed
    tym zdarzeniem. Nie mamy informacji, by ten mężczyzna w ostatnich
    dniach zachowywał się niepokojąco, inaczej. Wiem od policjantów, że
    oni też nie odnotowali żadnych sygnałów, by ten mężczyzna niepokojąco
    się zachowywał - dodał prokurator. "

    Wierzymy pismakom, czy jak cytują, to cytowanemu nie wierzymy ?

    I jeszce podano, że zarzuty zostaną postanione zaocznie,
    bo stan zdrowia sprawcy nie pozwala.
    A w tym trybie wniosek aresztowy mozna rozpatrzyc bez podejrzanego,
    tylko z jego obrońcą?
    https://polskieradio24.pl/5/1222/artykul/3264269,ata
    k-nozownika-w-poznaniu-jest-zarzut-zabojstwa-dla-71l
    atka

    A skąd się obrońca wziął?

    P.S.
    https://polskieradio24.pl/5/1222/artykul/3263980,tra
    gedia-w-poznaniu-mieszkancy-lazarza-o-71letnim-zbysl
    awie-c-juz-wczesniej-sie-odgrazal

    I co - nie było tych interwencji SM ?

    Aaa ..
    "Przed atakiem rozmawiał z jedną z ekspedientek, jak była na
    papierosie. Zapytał się jej, czy wie, że papierosy zabijają.
    Powiedziała: "i co z tego", a on jej na to: "to jak papieros cię nie
    zabije, to ja cię zabiję" i ona coś mu odpowiedziała, a potem weszła
    do środka - powiedziała pani Renata."

    J.