  • Data: 2019-05-27 19:35:09
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2019 o 19:06, ń pisze:

    > Stań ode mnie 90 metrów i daj mi do siebie wystrzelić 997 razy z P-63

    > lub podobnego.

    > Wchodzisz?

    No, jakby Ci to powiedzieć. Chciałeś być dowcipny, a wyszło śmiesznie.
    Nie ma broni P-63. Jeśli myślałeś o PM-63, to ma on celownik ustawiony
    na 150 metrów i sądzę, że bez większego wysiłku trafiłbym w Ciebie
    każdym z tych 997 strzałów. Jeśli myślałeś o jakimś pistolecie krótkim,
    to też dystans 90 metrów nie jest jakimś problemem. Na mistrzostwach
    Policji strzela się po 100 metrowym biegu do sylwetki na 50 metrach i
    przestrzeliny przeważnie są, a tam jest tylko 6 strzałów. Tak więc nie
    do końca wiem, o co Ci może chodzić.