    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 5 lat za drona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <quq9ls$b8m$1@gioia.aioe.org> <5e10b5bb$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <quqi0h$1h9o$1@gioia.aioe.org>
    <ew8hb84ue2ex$.1x5dbboh0b559$.dlg@40tude.net>
    <5e11951d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...net>
    <5e12df62$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <15jrqp95et267.58ignyr4cnfg$.dlg@40tude.net>
    <5e138c18$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vcy7xit8ppee.1a04iwxay7406$.dlg@40tude.net>
    <5e1396fc$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <iw6y2u5j5c0m.izm4r4mzislo$.dlg@40tude.net>
    <5e13aaaf$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <xmtvo757w85f.65ia0h63c5g8$.dlg@40tude.net>
    <5e13be33$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 7 Jan 2020 01:37:28 +0100

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 00:09:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > Stwarzanie zagrozenia zgadzam się - zagrożenia katastrofą w ruchu
    > lądowym - naciągane:P

    > Nawet jakby, to raczej nie od razu katastrofa. I tak prawdę mówiąc to
    > samo postawienie moto na gumie to jakieś wybitnie groźne nie jest. Ten
    > akurat miał pecha i niskie umiejętności że wyglebił.

    I pecha, ze motocykl nie wyglebil, tylko polecial, a niechby trafil w
    autobus z przeciwka, gdzies w kierowce, to co by dalej bylo i ile
    ofiar ?

    Wiec niestety pokazal, ze ta katastrofa nie taka wydumana :-)

    > Zresztą ten
    > konkretny to raczej kretyn jest, bo on potem chciał to moto wyklepywać;)

    Tak na pierwszy rzut oka - to podskakiwanie niewiele go uszkodzilo.
    Trzeba by zobaczyc dokladnie :-)

    > Genralnie jestem za, żeby takich anymonom troszkę w górę zarzuty
    > naciągać. Ale to ponoć tak nie działa.

    > Nie zabraniam. Ty zacząłeś. Ja się pytam o drona.

    No to jest specjalna ustawa i 5 lat w niej przewidziane.

    Tam zdaje sie jakas masa granczna jest, zeby komunijne zabawki nie
    byly przestepstwem :)

    > Na oko. Blok ma ze 40 nawet jak się pomylę o 100% to jestem dalej na 80.

    IMO - bardzo kiepsko sie tak ocenia.

    > Prędzej bym się bał, że łączność stracę, ale chyba spokojnie powinnop
    > ogarnąć.

    Czyli stwarzassz zagrozenie :-)

    J.