eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia" › Re: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    Date: Mon, 16 Aug 2004 15:01:50 +0200

    Użytkownik RYCHU napisał:

    > No bylem pod wplywem O_o 2 piwka dlatego wolalem nie klucic sie z nimi ;P

    A to zabronione? A to osoba podchmielona nie może nosić ze sobą pustej
    butelki? A może jest do niej emocjonalnie przywiązana ;-) może to
    pamiątkowa butelka?

    Ej.. czy ty czegos nie miałes czasem za uszami? Czy tak po prostu nie
    znasz swoich praw?

    > ??

    Co sie dziwisz. Panowie policmajstrzy zarzucili Ci cos czego nie
    zrobiłeś a Ty grzecznie przyjąłeś mandat. Oni tylko zatarli raczki że
    się taki jeleń trafił.
    Jak się jest pewnym swojej niewinności to trzeba odmówic przyjęcia.
    Panowie wtedy miękna bo przed sądem nie mają żadnych szans - nie ma
    zakazu chodzenia po ulicy z pustą butelką. Z pełna tez nie.
    Zresztą usiłowanie spożycia mogliby Ci zarzucic jakbys miał pełną
    butelke. Ale pustą? Jawna kpina. Ale przyjąłes mandat i zaplaciłeś wiec
    po sprawie.

    Koledze kiedys chcieli wlepic mandat bo "miał Pan zamiar wyprzedzać w
    miejscu niedozowolonym ale zobaczył radiowóz i zrezygnował" (radiowóz
    jechał za nim, kolega faktycznie co jakis czas wystawiał nos żeby
    zobaczyc czy mozna wyprzedzać ale nic ponad to). Kolega się zaparł,
    oświadczył że on może iśc do sądu, niech mu udowodnia zamiar, i panowie
    go w końcu puścili.

    Nie dac się. Niech policja zajmie się łapanie przestepców a nie
    naciąganiem naiwnych. Obywatel ma prawo iśc sobie przez miasto z cała
    skrzynką piwa i dopóki nie ma innych przepisów to panowie niebiescy moga
    sobie pomarzyc o mandacie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl