  • Data: 2004-04-01 07:07:30
    Temat: Re[4]: Fundusz remontowy
    Od: Zgierzanin <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Robert,

    W Twoim liście datowanym 31 marca 2004 (10:45:31) można przeczytać:

    RT> Użytkownik "Zgierzanin" <a...@...pl> napisał w wiadomości

    RT> Prawo złamał zarząd. Skoro uchwalono coś niezgodnego z prawem, to miał dwa
    RT> wyjścia. Albo próbować przekonać zgromadzenie, że tak się nie da. Albo
    RT> uchwałę taka przez sąd obalić. Teraz to zarząd odpowie w wypadku kontroli
    RT> skarbówki za skutki, a nie zgromadzenie.

    Tez tak uwazam, jako ze to Zarzad zwolal zebranie i to Zarzad
    rekomendowal takie rozwiazanie, zapewne w konsultacji z dyplomowanym
    zarzadca ktory pelni u nas funkcje administratora, choz twierdzi ze
    zarzadca nie jest ( dziwne to dla mnie). Ciekawe jednak, czy US moze
    nie zachciec ukarac lokatorow, ktorzy glosowali na ZA przekazaniem
    tych srodkow na inne cele niz zadeklarowali to w zeznaniu rocznym ?
    Twierdzac np ze to byla ich wolna wola, decyzja, na ktora Zarzad nie
    mial wplywu, choc Ci zapewne na swoja obrone beda mogli podniesc fakt
    ze swoim autorytetem (i autorytetem administratorki) mogl ich
    wprowadzic w blad. Jasne ze Ci ktorzy glosowali PRZECIW lub Ci ktorzy
    byli nieobecni sa wytlumaczeni i wowczas rzeczywiscie US moze chciec
    ukarac Zarzad.
    Najgorsze jednak ze sprawa jest nie do odkrecenia choc uwazam ze do
    zminimalizowania gdyby poddac sie dobrowolnej karze (z tego co weim w
    US taka instytucja jest dosc powszechnie stosowana) no i podawac jako
    wytlumaczenie wprowadzenie w blad przez Zarzad.

    Jak myslicie, warte to funta klakow ? Czy tez moze zaproponujecie
    jakies lepsze wytlumaczenia ktore skarbowka by mogla "lyknac"?

    --
    Pozdrowienia,
    Zgierzanin