  • Data: 2008-04-07 07:30:22
    Temat: Re: 30 latka zmagania z WKU
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 02:38, "CJ" <c...@v...pl> wrote:
    Niemniej jednak mam obawe
    > przed przylotem by zalatwic te sprawy, dac dokuemnty z uczelni, wymeldowac
    > sie zgodnie z prawem, etc. Boje sie ze zostane zatrzymany juz na lotnisku.
    > Pracujac w IT obawiam sie tez jakis wyrokow w kraju za nie stawianie sie w
    > WKU, oznaczac to bedzie koniec mojej kariery. Jak rozwiazac te problemy
    > mojej naiwnej beztroski?
    >
    > CJ

    Wysiadajac z samolotu juz byc na kolanach i miec lzy w oczach. WKU z
    powodu wieku moze dac ci spokoj ale to ze przez 2 lata (?) sie nie
    wymeldowales choc powinienes mozesz odpowiedziec przed kim innym.
    Najpierw napisac do WKU to samo co tutaj choc nie wyłuszałabym faktu
    ze nie powiadomilem ich o fakcie ze nie poinformales o wyprowadzce.