  • Data: 2024-06-07 15:49:44
    Temat: Re: 3 osoby z jednej rodziny zginęły na drodze
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-07 o 15:37, J.F pisze:

    > No ale o wysokość kary mi chodzi - gdzie to zapisali?

    Nie wiem. Obleciałem tylko z grubsza kilka stron z poradami, w kodeks
    karny nie zagłebiałem się.

    > A nie w wielbłądach podali ? :-)

    Ale paczaj w PL kary sumują, a u nich jesteś sądzony tylko za czyn za
    który grozi ci najwięcej.

    W PL ludek powiązany z Lepperem dostał 38 lat bo mu zsumowali.

    > Jesli na tym się konczy, to kierowca może być zadowolony.

    No nie, to masz z automatu. Do tego dochodzi więzienie.