  • Data: 2024-06-11 19:36:57
    Temat: Re: 3 osoby z jednej rodziny zginęły na drodze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2024 o 19:24, J.F pisze:

    > Majtczak stał 500m dalej. Poza tym coś tam chyba skojarzyli, skoro mu
    > zatrzymali samochód do badań.

    Oczywiście że podejrzewali a nawet byli prawie pewni:P Przecież tam było
    kilkunastu funkcjonariuszy, każdy z maturą. Ja wiem, że to niekoniecznie
    są ajsztainy, ale bez przesady - szansa że kilkunastu debili zdała
    maturę, wszyscy poszli do policji i przypadkiem spotkali się w jednym
    czasie akurat na A2 jest... powiedzmy że mniejsza jak że wyjdziemy z
    grypy po przegranym meczu o wszystko:P

    > Majtczak uciekł, to teraz wszystkich zatrzymują :-)

    I za każdym razem jak "usytuowanego" nie zatrzymają, to potem będą
    zatrzymywać i wypuszczać "nieusytuowanych" i tak w koło macieju. Pszypadeg?

    > Czyli chcieli aresztowac, i przesadzili w tym chciejstwie, zdaniem
    > sądu.
    > Następnym razem Ciebie zamkną :-)

    Mnie być może tak, ciebie też ale już kolejnego majtczaka nie:P

    > Teoretycznie to i 60 wystarczy.
    >
    > Ale stąd było pytanie o teren - może mógł legalnie jechac 90.

    NIe mógł - kilka metrów przed koncem zabudowanego ich trafił - 90 mógł
    jechać za kilka metrów... i to też przez kilka, bo potem 70:P

    Wniosek jest taki, że jak nie jestś "majtczakiem" to cię zatrzymają a
    jak jesteś to nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!