eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 krotna naprawa tego samegoRe: 3 krotna naprawa tego samego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 krotna naprawa tego samego
    Date: Fri, 28 Sep 2007 15:53:12 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 7
    Message-ID: <fdj105$4g7$1@opal.futuro.pl>
    References: <fdiubb$kfb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-sz-62-233-173-222.devs.futuro.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1190987589 4615 62.233.173.222 (28 Sep 2007 13:53:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Sep 2007 13:53:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488720
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
    > urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
    > gotówki?

    Nie. Tzn. żądać masz prawo, ale raczej nic nie wskórasz ;-).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1