  • Data: 2006-03-11 10:20:42
    Temat: Re: 2 odrębne firmy ojca i syna.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szymek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:duu7bs$sv9$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ojciec moze zlecic wykonanie tej strony mojej firmie i jej
    > wypozycjonowanie?

    > Czy mozna bez zadnych przeszkod dokonac takiego zlecenia?

    Mozna, ale podczas kontroli skarbowej moze byc goraco.
    Wezmiesz za malo - to powiedza, ze zanizasz przychody, wezmiesz za duzo, to
    powiedza, ze zawyzasz koszty ojca. W kazdym razie, w przypadku ewentualnej
    kontroli skarbowej, kwota tej transakcji bedzie dokladnie analizowana.
    Tyle w aspekcie skarbowym, co do zasadnosci wylozenia jakiejs tam kwoty - o
    ile byla ona ujeta w przedlozonym biznesplanie, bedzie sie pewnei wupowiadal
    Urzad przyznajac dotacje. Jesli potem kwota ta bedzie zgodna z ta z
    biznesplanu, to pewnie o takie a nie inne rozporzadzenei ta suma nikt si
    enei przyczepi.

    Pozdrawiam
    SDD