eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo15-ty dzien po zgloszeniu niezgodnosci z umowa cz. 2 › Re: 15-ty dzien po zgloszeniu niezgodnosci z umowa cz. 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 15-ty dzien po zgloszeniu niezgodnosci z umowa cz. 2
    Date: Tue, 01 Apr 2008 07:30:24 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <fssh0g$dho$1@news.onet.pl>
    References: <6...@b...googlegroups.com>
    <fsr3na$lbf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <fsrblq$h3j$1@news.onet.pl>
    <fsrghn$q45$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089077166173.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1207027536 13880 89.77.166.173 (1 Apr 2008 05:25:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2008 05:25:36 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fsrghn$q45$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080331-0, 2008-03-31), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524805
    [ ukryj nagłówki ]

    Cezar napisał(a):
    >> Bzdura. Brak odpowiedzi w ciągu 14 dni oznacza, że sprzedawca reklamację
    >>uznał. I choćby potem przed sądem udowodnił, że reklamacja jest
    >>bezzasadna, to nie zmienia to faktu, że żądanie konsumenta powinien
    >>spełnić, ponieważ reklamacja została przez niego wcześniej uznana.
    >
    >
    > No przeciez piszesz to samo co ja napisalem
    > Ja na tej "bzdurze" wygralem dwie sprawy w sadzie - jadna wprawdzie tylko o
    > buty, ale druga o telewizor, tzn o ich wady ladnie nazywane niezgodnoscia
    > towaru z umowa. W jedym przypadku w ogole nie rozpatrzyli reklamacji, a w
    > drugim wywiesili kartke w sklepie, ze maja na to 4 tygodnie - tak bardzo sie
    > tego trzymali, ze przegrali.
    >
    > Skoro wprowadza sie domniemanie, ze sprzedawca uznal reklamacje to nie
    > musisz przed sadem dochodzic zasadnosci reklamacji w sensie merytorycznym,
    > ale dochodzisz juz skutkow jej uznania, co jest w sumie bardzo latwe
    > dowodowo. A pozwany moze bronic sie jedynie w ten sposob, iz jednak dochowal
    > terminu rozpoznania reklamacji - co jest bardzo trudne dowodowo skoro nie
    > dochowal.
    > Czy zytuacja procesowa sie nie odwraca ?

    W takim razie masz rację. Zrozumiałem Cię w ten sposób, że brak
    odpowiedzi oznacza, że sprzedawca może jednak jeszcze przed sądem
    udowodnić, że reklamacja jest bezzasadna.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.04.08 12:40 JW
  • 02.04.08 12:45 JW

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1