  • Data: 2002-06-10 08:47:33
    Temat: Re: 14 dniowy termin realizacji naprawy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Ziobro" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Z tego wnioskuje ze w oczach prawa moga mi nigdy
    > nie oddac tego zasilacza, no bo jak ja im mam niby udowodnic ze trzymaja
    go
    > za dlugo...? Pomocy!

    jesli oddawales do naprawy to dostales na pewno jakis kwit, potwierdzenie
    przyjecia uszkodzonej rzeczy do naprawy, stanowiace podstawe do jego
    odbioru. Tam powinienes miec napisana date przyjecia , dodaj do tego 14 dni
    r_o_b_o_c_z_y_c_h i juz bedziesz wiedzial czy przekroczyli ten termin czy
    nie:-))

    HaNkA