eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni mineło i co dalej ?Re: 14 dni mineło i co dalej ?
  • Data: 2010-03-08 10:56:36
    Temat: Re: 14 dni mineło i co dalej ?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 01:01:56 -0600, witek napisał(a):


    >> Witam
    >> Na wstępie chce powiedzieć, że jestem laikiem więc za wszelkie niescisłości
    >> przepraszam.
    >> Oddałem laptopa do naprawy w ramach niezgodności towaru z umową w 22
    >> miesiącu od zakupu. Towar przez sklep sieci Avans (bo tak go kupiłem) został
    >> przyjęty. Po 14 dniach poszedłem do sklepu i pytam się co z moim laptopem bo
    >> mineło 14 dni.
    >
    > Ano nic. Reklamacja została uwzględniona.

    Zauważ że on powoływał się na art 8 "ustawy konsumenckiej" :)
    Nie napisał czego żądał: czy wymiany na nowy egzemplarz wolny od wad, czy
    na naprawę. Bo to on decyduje. Jednak po 22 miesiącach to na nim spoczywa
    dowiedzenie że wada istniała w chwili wydania rzeczy. Co innego gdyby to
    było do pół roku od zakupu.
    Nie wiemy też nic o formie w jakiej "oddał laptopa" :)
    Czy faktycznie posiada dowód oddania sprzętu w trybie art.8 czy po prostu
    ... oddał na gwarancję :)

    >> Pytam tylko ile oni mogą teraz go trzymać w naprawie ? Czy jest jakaś data ?
    >
    > Nie ma. 14 dni jest na udzielenie odpowiedzi na tak/nie.
    > Narazie (poprzez brak odowiedzi) uznali reklamacje za zasadną.

    Poczytaj posty Gotfryda w tych kwestiach :)
    I owszem, sprzedawca, a nawet serwis USTOSUNKOWAŁ się do roszczenia, ale
    informacja sobie leży w szufladzie :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1