eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni mineło i co dalej ?Re: 14 dni mineło i co dalej ?
  • Data: 2010-03-08 16:54:54
    Temat: Re: 14 dni mineło i co dalej ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek pisze:
    > Herald wrote:
    >>
    >> Poczytaj posty Gotfryda w tych kwestiach :)
    >> I owszem, sprzedawca, a nawet serwis USTOSUNKOWAŁ się do roszczenia, ale
    >> informacja sobie leży w szufladzie :)
    >
    >
    > A nie jestem pewien.
    > Gdzies widzialem interpretacje, ze w 14 dni, to ma sie o tym konsument
    > dowiedziec. Przy czym data wyslania poczta jest uznawana za
    > powiadomienie w terminie.


    Po pierwsze strony mogą ustalić dowolny sposób informowania. Jeśli
    zatem ustalono, że klient przyjdzie po odpowiedź do sklepu, to trudno
    uznać, że nieprzyjście powoduje uznanie reklamacji.

    W praktyce uznaje się, że domyślną odpowiedzią jest list polecony.
    Skoro tak, to każdy inny sposób informowania jest do ustalenia między
    stronami i nie sądzę, aby sąd wydawał jakąś ogólną interpretację.

    Dyskusje o sprzedawcach ustosunkowujących się przed notariuszem
    pomijam, nie ma oba bowiem większego znaczenia praktycznego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1