    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dniowy zwrot? pytanie [OT]
    Date: Sat, 21 Apr 2007 00:05:56 +0200

    W wiadomości news:q4jnf4-ku7.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nie tyle "wyznawcę" ile mam doświadczenie i z linuxem, i z wingrozą. I z
    > wingrozą ciągle są jakieś problemy - choćby pitolenie o rejestrację po
    > drobnej zmianie konfiguracji.
    Rejestrację? Chyba chodzi ci o aktywację?
    A co to jest "drobna zmiana konfiguracji"? Bo ja nawet po zmianie MB (na
    inny model tej samej firmy) nie musiałem tego robić.
    Tak czy inaczej to już polityka licencyjna (fakt, że durna), a nie kwestia
    inżynieryjna.

    > SuSE 10.0 ładnie działa na AMD K6 III/350.
    Może i tak, no i co z tego? Przecież nie o to chodzi aby system działał na
    wykopaliskach, ale o to by umiał korzystać z nowoczesnych rozwiązań.

    > Raczej lepiej.
    Nie, jesteś w błędzie wynikającym być może z braku rozleglejszego
    doświadczenia.
    Sprzęt to nie tylko PCpuszka z MB, HDD itd, ale (a może głównie) peryferia -
    np. skanery, naświetlarki, plotery, tablety, wszystko z różnymi
    interfejsami itp. Popróbuj takie urządzenia uruchomić pod wyznawanym przez
    ciebie systemem, a przekonasz się o czym mówię.

    --
    Jotte