  • Data: 2010-04-25 14:30:06
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A firmy niech nie sprzedają wysyłkowo ;-)
    >
    > Większość znajomych wolała by kupić normalnie w sklepie. I ja też
    > co mogę to kupuję - nie patrzę że jest parę złotych drożej. Ale
    > pewnych rzeczy po prostu się nie da, bo nie ma takiego wyboru, albo
    > w ogóle nic nie ma. Chciałem ostatnio kupić sobie latarkę - porządnej
    > diodowej nie widziałem nigdzie - został tylko zakup wysyłkowy
    > (lub wyjazd do innego miasta).

    Dokładnie.
    Każdy woli tradycyjne sklepy, w których można obejrzeć i sprawdzić towar.
    Niestety, jeśli towar jakiś nietypowy, to często najbliższy taki sklep się
    mieści np 300-400 km od miejsca zamieszkania, co gorsza niektore sklepy
    internetowe i sprzedawcy z allegro podają informację "Tylko wysyłka, nie ma
    możliwości odbioru osobistego" :(