  • Data: 2007-08-08 15:15:39
    Temat: Re: 10 dni na odstąpienie od umowy
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to co tobie sie wydaje, niekoniecznie jest prawem. Swoja droga
    wyjasnij
    > mi jak to mozliwe, ze dorosly czlowiek fatyguje sie do firmy aby podpisac
    > umowe, a po powrocie uwaza ze podpisal cos, z czego nie chce korzystac?
    Aby
    > nie jechal do firmy bo chcial korzystac? Jesli nie jest w stanie
    podejmowac
    > swiadomych decyzji to moze nalezy mu uniemozliwic decydowanie?
    >
    > Lady Heather
    ------------
    To proste. Pojechał do firmy żeby móc korzystać z TV ponieważ poprzedni
    abonent zmarł i w związku z tym poprzednia umowa w tym lokalu wygasła.
    Kiedyś były anteny zbiorcze i nie było potrzeby podpisywania dodatkowych
    umów bo za TV płaciło się w czynszu. Od czasu gdy administracja zlikwidowała
    anteny zbiorcze lokator jest zmuszony podpisywać umowę z TV kablową. TV
    kablowa z tego co wiem powinna udostępniać tzw, AZART (kilka kanałów) bez
    żadnej opłaty i dodatkowych umów. Mój ojciec jako człowiek starej daty nie
    bardzo się orientuje w tym całym zamieszaniu i poszedł do TV kablowej i
    poprosił o najtańszy abonament, a miła Pani wcisnęła mu jakiś pakiet na 3
    lata. I to tyle.
    P.S.
    lady heathet - twój wniosek dotyczący świadomości bądź nieświadomości
    podejmowania decyzji pozostawię bez komentarza bo na forum nie można używać
    niecenzuralnych słów.