  • Data: 2007-08-09 22:55:33
    Temat: Re: 10 dni na odstąpienie od umowy
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory.
    >
    > Wyobraź sobie że masz lodziarnię. Przychodzi klient, prosi o malinowe, wy
    > mu dajesz, on płaci. Właśnie zawarliście umowę sprzedaży.
    >
    > Chciałbyś żeby ci przyszedł za 14 dni i wycofał się z tej umowy bez
    > żadnych kosztów?

    W zasadzie mialem nie karmic trola, ale...
    Nie rozmawiamy tu dziecino o lodach, poza tym jak chcesz to dam ci
    kiladziesiat linkow na ten temat, tylko po co skoro i tak tego nie
    przeczytasz.
    Czy naprawde na tych grupach jest az tyle dzieci ktorym trzeba jak w
    przedszkolu tlumaczyc?
    Mam nadzieje, ze dzieci juz nie beda zasmieciac tego watku.