  • Date: Wed, 27 Sep 2006 14:55:08 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 1,4 promila na rowerze

    KRZYZAK wrote:

    > Ale hamulce sprawne. Po co zadajesz glupie pytania?

    Zgrywasz idiotę czy rzeczywiście nie rozumiesz, że za hamowanie
    odpowiada nie tylko sam mechanizm, ale także "czynnik biologiczny" za
    kierownicą?

    > No wlasnie o to chodzi. Mamy glupie zasady,

    Ty twierdzisz, że są głupie. Wolny kraj - twierdzić sobie możesz.

    > ktorymi sad sie musi kierowac.

    Bo sąd, biedny, przestrzegać prawa musi...

    > A ze kodeks karny rowniez w wielu przypadkach roznicuje kare w
    > zaleznosci od okolicznosci tez nie wiedziales?

    No beton...

    A w tym przypadku wg. ciebie sędzia nie ma "widełek" oraz innych
    możliwości udostępnionych mu w kodeksie karnym?

    Ma. Więc czep się trawmaja.

    > To nie powtarzaj, tylko wysil sie na jakis argument.

    Na co? Mi ten przepis się podoba i bardzo odpowiada mi możliwość
    ukarania chlających i potem siadających za kierownicą jakiegokolwiek
    pojazdu.

    > Sa tez potrafiacy pic i szwendajacy sie po ulicach. Najzupelniej
    > legalnie.

    Póki nie bełkoczą, że rzygają, nie zachowują się agresywnie albo
    hałaśliwie oraz nie zataczają się - niech sobie chodzą.

    > Jakbys nie zauwazyl, to wypowiadam sie na _grupie dyskusyjnej_.
    > To nie miejsce na skladanie deklaracji, tylko na dyskusje.
    > A sens karania wypitych rowerzystow, biorac pod uwage rozwiazania w
    > innych krajach, jest wlasnie dyskusyjny.

    Ale sam się przyznałeś, że też powinni być ukarani.

    A KK daje sądowi sporą swobodę.

    Więc w czym problem?