  • Data: 2002-11-09 13:17:15
    Temat: Re: 0 m kw pow MDG?
    Od: "Piotr A." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > On Sat, 9 Nov 2002, Piotr wrote:
    > [...]
    >
    > Ewidencji to ci ja mam od metra (zakupy, sprzedaż, ŚT, wyposażenie...)
    > ale o tym że mam mieć EwidencjęPowierzchniZajmowanejPrzezDziałalność
    > to jeszcze nie wiedziałem...
    > Gdzie ty "to" chcesz wpisywać ??
    moze sie zle wyrazilem :-)
    chodzi mi o to, czy jesli drugie Miejsce Prow. DG ma 0 powierzchnie czy ma to
    gdzies zglaszac (np. do Urzedu Gminy, by mnie kasowali za to jak za
    powierzchnie uslugowa) ?
    albo inaczej - czy moge miec fakture na DG, za cos, co znajduje sie trwale w
    innym miejscu (owo lacze) ?

    Piotr