eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo--== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==-- › --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==--
  • Data: 2003-11-13 15:47:17
    Temat: --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==--
    Od: "Belatane" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W moim sąsiedźtwie rozpoczęto budowę wieży przesyłającej sygnały z telefonów
    komórkowych.
    Problem w tym, że jest ona stawiana na terenie rolniczym wśród sadów, co zaś
    najgorsze z trzech stron sąsiaduje z nią mój sad i dom mieszkalny.
    Słyszałam że taka więża wysyła silne impulsy elktromagmnetyczne, które
    bardzo niekorzystnie wpływają na zdrowie ludzi oraz roślin.
    Nikt nie zapytał mnie o zgodę na taki projekt, a naewt nie zostałam
    zawiadomiona, że taka budowla stanie obok mojego domu i sadu
    Czy istnieje jakaś procedura prawna która pozwala zapobiec powstaniu tej
    budowli i czy w ogóle ta inwestycja jest zgodna z prawem?

    Bardzo proszę o jakąś radę jak uchronić się przed takim sąsiedźtwem...

    Pozdrawiam
    Basia