  • 1. Data: 2009-11-14 22:28:24
    Temat: Rada Funduszu NFZ - ilość członków
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Trochę nietypowe pytanie, ale nie chce mi się rejestrować na formach
    dla prawników.

    Art. 99.
    1. Rada Funduszu składa się z dziesięciu osób powoływanych przez
    Prezesa Rady Ministrów, przy zym:
    1) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    Rzecznika Praw Obywatelskich;
    2) dwóch członków powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    Trójstronną Komisję do Spraw Społeczno-Gospodarczych;
    3) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    stronę samorządową Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
    4) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    ministra właściwego do spraw zdrowia;
    5) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    Radę Działalności Pożytku Publicznego;
    6) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych wspólnie
    przez Ministra Obrony Narodowej, Ministra Sprawiedliwości i ministra
    właściwego do spraw wewnętrznych;
    7) jednego członka powołuje się spośród kandydatów wskazanych przez
    ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=3&dzialnr=
    4&artnr=1036&czartnr=11

    Pytanie kto powołuje pozostałych 2 członków rady?

  • 2. Data: 2009-11-14 22:30:00
    Temat: Re: Rada Funduszu NFZ - ilość członków
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Nov 14, 11:28 pm, Pr0NET <b...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=3&dzialnr=
    4&artnr=1036&czar...

    > Pytanie kto powołuje pozostałych 2 członków rady?

    W sumie złe pytanie. Powołuje oczywiście premier ;/. Skąd się biorą
    pozostali dwaj członkowie ;].

  • 3. Data: 2009-11-14 22:38:44
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Pr0NET" <

    W sumie złe pytanie. Powołuje oczywiście premier ;/. Skąd się biorą
    pozostali dwaj członkowie ;].

    z PO

    macso