  • 1. Data: 2009-11-15 04:28:16
    Temat: Naruszenie prywatności
    Od: "Roxana" <r...@g...pl>

    Witam,

    co można zrobić ze współwłaścicielem nieruchomości, który - drugiego -
    szpieguje, podsłuchuje rozmowy, czyta jego korespondencję, a potem
    rozpowiada "rewelacje" typu : ta osoba ma wszędzie długi, co nie ma
    potwierdzenia w rzeczywistości ?
    Dzieje się to wśród znajomych, w urzędach...

    Jest sprawa w sądzie o podział spadku, ale czy wszystkie chwyty i "haki" są
    dozwolone ?
    Pozdr

  • 2. Data: 2009-11-15 11:08:54
    Temat: Re: Naruszenie prywatności
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 04:28:16 +0000 (UTC), Roxana napisał(a):

> [...]
    > Dzieje się to wśród znajomych, w urzędach...
    >
    > Jest sprawa w sądzie o podział spadku, ale czy wszystkie chwyty i "haki" są

    Poczytaj kodeks karny:
    art. 212
    art. 267

    kodeks znajdziesz w sieci korzystając z popularnej wyszukiwarki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php