  • 521. Data: 2020-10-14 17:33:09
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2020 o 12:31, Liwiusz pisze:

    > Skoro stosunku nie było,

    Bądź konsekwentny - mówimy o stosunku, który był, tylko został
    unieważniony:P

    --
    Shrek

  • 522. Data: 2020-10-14 17:33:34
    Od: Kviat

    > Wiesz, przy nieostrych granicach wiele zależy od oceniającego. Już nie
    > raz tu dyskutowaliśmy na temat przestępstw seksualnych. Sprawa po prostu
    > jest bardzo delikatnej materii i czasami trudno jednoznacznie
    > stwierdzić, czy doszło do zgwałcenia, czy nie.

    Ale wiesz, że te kościelne skandale dotyczyły ukrywania sprawców, gdzie
    wszystko zostało jednoznacznie stwierdzone? (Inaczej nie byłoby tej
    afery obejmującej wiele lat funkcjonowania tego procederu obejmującego
    swoim zasięgiem wiele państw i kontynentów).

    Jedyną niejednoznacznością w większości takich przypadków było to, czy
    udało się zidentyfikować wszystkie ofiary.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 523. Data: 2020-10-14 17:50:49
    Od: Kviat

    > Albo i nie jest problem, jeśli w danym kraju takie kontakty są prawnie i
    > kulturowo dopuszczalne. Nie patrzmy na cały świat przez pryzmat naszych
    > standardów.

    No oczywiście. W takim np. państwie ISIS handel niewolnicami seksualnym
    nie tylko jest dopuszczalny, wręcz nakazany przez ichniejsze
    religijno-państwowe prawo. Takie kontakty są prawnie i kulturowo
    dopuszczalne.
    Ale to przecież nie problem, nie patrzmy na cały świat przez pryzmat
    naszych standardów, co nas to obchodzi, przecież to nie twoją żonę/córkę
    ktoś kupił/sprzedał za paczkę nabojów do kałacha.

    > No właśnie.

    No skoro biskup nie widzi w czymś czegoś złego, to wszystko w porządku.
    A jak przeniosą go gdzieś indziej, tam gdzie gwałty na dziecku są
    zakazane, to nagle zacznie widzieć w tym coś złego.

    Jakim cudem typa, który nie widzi w tym nic złego, wasz kościół awansuje
    na biskupa? Co to za instytucja, w ktorej tacy ludzie robią kariery?

    Niesamowite jak religie robią ludziom spustoszenie w głowach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 524. Data: 2020-10-14 18:20:03
    Od: Kviat

    W dniu 14.10.2020 o 12:53, A. Filip pisze:

    > A nie możesz inaczej, bardziej elegancko?

    Nie.
    Do obrońców tych, którzy chronią gwałcicieli dzieci, nie da się bardziej
    elegancko. To są wyżyny elegancji na jaką zasługują.

    > Teraz wahadło wychyliło się w drugą stronę żeby bilans wyszedł na zero
    > historycznie.

    To spisek. Ludzie się umówili, żeby co kilkaset lat popychać wahadło
    historii w przeciwnym kierunku, żeby historii nie zrobiło się przykro,
    że jest niezbilansowana. W tajnych księgach przekazywanych z pokolenia
    na pokolenie podane są dokładne daty, kiedy należy zacząć pchać w drugą
    stronę. Czy ukrywanie pedofilów wyszłoby na jaw czy nie, to nie ma
    znaczenia, bo księga taki termin podała i już. Nagonka na kościół to
    wina tej księgi i wahadła historii, a nie tego, że przez dziesięciolecia
    (jak nie setki lat) chronili gwałcicieli dzieci.
    Księgi są pilnowane przez tajne bractwa o istnieniu których nikt nie wie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 525. Data: 2020-10-14 18:46:04
    Od: Kviat

    W dniu 14.10.2020 o 14:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tylko czy aby na pewno

    Na pewno.
    Nikt normalny nie ma wątpliwości.

    > - bo moze jednak nagonka padla na podatny grunt,
    > czego chyba jestes przykladem :-)

    Na twoje nieszczęście nagonka na ludzi, którzy wkładali dzieci do pieca
    na trzy zdrowaśki, albo wrzucali kobiety do rzeki żeby sprawdzić czy nie
    są czarownicami, również padła na podatny grunt. Inne przykłady
    znajdziesz samodzielnie.
    Najwyraźniej sporo osób za tym tęskni, czego chyba jesteś przykładem.

    > Patrzac na te ilosc wiernych, ktorzy ciagle chodza do kosciola ... to
    > sie po prostu mylisz :-)

    Że co? Dowodem na to, że się mylę jest to, że ludzie nadal chodzą do
    kościoła?
    Twój co-procesor odpowiedzialny za logikę miał zwarcie (a raczej ma
    permanentne zwarcie).

    Zgodnie z twoją "logiką" dowodem na to, że ISIS słusznie robi zamachy i
    zabija ludzi jest to, że nadal ma wiernych i że jacyś ludzie do nich
    wstępują...

    Jakby dowodem na czyjąś rację była ilość otumanionych wiernych, to
    chrześcijanie raczej mają powody do niepokoju... nawet nie licząc
    wyznań, które istniały na długo przedtem, zanim wymyślili swoje.
    A jak zaczynali, to w ogóle była ich garstka. Szkoda, że wtedy nikt się
    nie znalazł, kto by im powiedział, że się mylą, bo jest ich mało.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 526. Data: 2020-10-14 20:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > hmm, ale jakby brak istnienia, też jest jakimś wyobrażeniem, tak jak
    > zbiór pusty też jest zbiorem :P

    Ta - a jak nie wyobrażasz siebie w seksie homoseksualnym to jesteś
    homosiem, bo jednak sobie jakieś wyobrażenie masz:P

    --
    Shrek

  • 527. Data: 2020-10-14 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

> [...]
    > pryzmat naszych standardów, co nas to obchodzi, przecież to nie
    > twoją żonę/córkę ktoś kupił/sprzedał za paczkę nabojów do kałacha.

    Tak mi teraz przyszło do głowy - moze przenosic takich ksiezy w miejsca
    gdzie to faceci sa gwałceni i jest na to przyzwolenie? Dzieki temu
    biskup nie bedzie miał bolu dupy, za to ksiadz juz niekoniecznie tego
    uniknie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 528. Data: 2020-10-14 20:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > No to bądź konsekwentny, opierdol twórców kodeksu karnego RP3
    > za konstrukcje KK-200. Jest tam coś *wprost*o wieku starszego
    > partnera?

    Rzyg... Idz sobie do jakiegoś ksiedza pedofila porelatywizowac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 529. Data: 2020-10-14 20:59:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2020 14:33:46 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Ale przy prawdopodobieństwie tez stosujemy zbiory.
    Znaliśmy jako gatunek prawdopodobieństwo znacznie wcześniej aniżeliśmy
    zrobili matematykę, więc na upartego możemy się bez niej obejść przy
    szacowaniu prawdopodobieństwa. Mamy sporą wprawę. Ten co źle je
    oszacował zwykle nie miał już dzieci :)
    Wierzę ci na słowo :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 530. Data: 2020-10-14 21:48:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 17:33, Shrek pisze:

    > Bądź konsekwentny - mówimy o stosunku, który był, tylko został
    > unieważniony:P

    Ale istotą stwierdzenia nieważności małżeństwa w kościele katolickim
    jest uznanie, że małżeństwa nie było, a nie, że było, tylko zostało
    unieważnione.

    --
    Liwiusz