  • 1. Data: 2007-12-28 16:26:00
    Temat: Pytanie o koszty
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Jakich koszty związane z obsługą prawną można uznać za *uczciwe* w
    następującej sytuacji:
    - materiał dowodowy jest (raczej) 100% i nie wymaga jakiejkolwiek
    ekwilibrystyki ze strony adwokata,
    - oczekuję przygotowania pozwu i reprezentowania mnie przed sądem
    (postępowanie będzie kilkaset kilometrów od mojego miejsca zamieszkania),

    Jeśli to ma jakieś znaczenie, to:
    - postępowanie (w trybie nakazowym?) będzie się odbywało w około 100
    tysięcznym mieście na południu Polski
    - wartość przedmiotu sporu wynosi około 40 tys plz
    - stronami spory są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą

    Dostałem wstępną wycenę i lekko mnie zmroziła.

    Wprawdzie na 99.9% koszty obsługi prawnej i tak odzyskam razem z
    zasądzoną kwotą, ale ciekaw jestem ile to - Waszym zdaniem - powinno
    kosztować. Stąd moje pytanie.

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-12-28 21:35:44
    Temat: Re: Pytanie o koszty
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > - oczekuję przygotowania pozwu i reprezentowania mnie przed sądem
    > (postępowanie będzie kilkaset kilometrów od mojego miejsca zamieszkania),

    IMHO poproś żonę, dziecko, brata itp. o reprezentowanie cię i zaoszczędż na
    adwokacie jeśli nie jest niezbędny