  • 1. Data: 2007-07-27 08:33:17
    Temat: Pytanie o informowanie sprawców o tych którzy na nich donieśli...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Chciałbym poznać Wasze zdanie na niżej przedstawiony temat.

    Kilkanaście dni temu pod moim blokiem grupka swawolnych młodzieniaszków
    zorganizowała sobie spotkanie (zakrapiane :P). Coś tam śpiewali, coś tam
    gadali, a że było już dosyć późno (przed 23 chyba) ktoś zadzwonił po
    straż miejską (policja to chyba nie była). Straż przyjechała,
    młodzieńców spisała i odjechała. Po chwili usłyszałem tylko radosne
    przyśpiewki dotyczące sąsiada który mieszka na 4 piętrze ("ty ch*** z
    czwartego pietra, my do ciebie tez zadzwonimy" itd itp).

    Najprawdopodobniej owi imprezowicze zapytali się strażników kto na nich
    "doniósł" i ci grzecznie im odpowiedzieli. Jest to normalna praktyka
    stosowana przez policje/straż miejską?

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-07-27 08:46:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najprawdopodobniej owi imprezowicze zapytali się strażników kto na nich
    > "doniósł" i ci grzecznie im odpowiedzieli. Jest to normalna praktyka
    > stosowana przez policje/straż miejską?

    Nie. Najpewniej sąsiad z czwartego najpierw ich upomniał sam, potem
    uprzedził, że zadzwoni a następnie zadzwonił. Patrol Straży miejskiej
    zasadniczo nawet nie wie, kto dzwonił. Choć w wypadku, gdyby chcieli kogoś
    ukarać składający zawiadomienie będzie stroną postępowania i obwinieni jego
    imię i nazwisko poznają.

  • 3. Data: 2007-07-27 14:32:35
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Robert Tomasik w liscie z dnia 2007-07-27 10:46
    napisala nastepujace slowa:

    > Nie. Najpewniej sąsiad z czwartego najpierw ich upomniał sam, potem
    > uprzedził, że zadzwoni a następnie zadzwonił.

    Być może tak było. Tego nie wiem.

    > Patrol Straży miejskiej
    > zasadniczo nawet nie wie, kto dzwonił. Choć w wypadku, gdyby chcieli
    > kogoś ukarać składający zawiadomienie będzie stroną postępowania i
    > obwinieni jego imię i nazwisko poznają.

    Fajnie. Dzięki za wyjaśnienia.

    --
    michal