  • Data: 2005-10-16 15:18:02
    Temat: Punkty Karne
    Od: "black bird" <x...@y...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mialem na koncie 22 pkt karne, wczoraj nieszczesliwym zbiegiem okolicznosci
    upolowali mnie nieoznakowanym radiowozem, panowie zaproponowali mi 13 pkt
    karnych, sprawe postanowilem zalatwic po mesku i odmowilem przyjecia mandatu
    karnego, takze sprawa wyladuje w sadzie grodzkim i jest ewidentnie
    przegrana. Czy na chwile obecna mam nadal 22 pkt karne, czy owe 13 pkt
    zostanie dopisanych na moje konto dopiero po orzeczeniu mojej winy przez sad
    grodzki? Z tego co mi wiadomo moge dwa razy w roku anulowac po 6 pkt karnych
    uczestniczac w szkoleniu, czy istnieje prawna mozliwosc zrobienia tych
    kursow jeden po drugim (sa co miesiac)? A jesli nie to czy jest szansa ze
    sprawa przeciagnie sie do stycznia 2006, gdyz wtedy zostanie wykasowanych z
    mojego konta 6 pkt karnych? W takim razie co bedzie w przypadku jesli sad
    grodzki orzeknie przyznanie 13 pkt karnych a ja zdolam w tym czasie obnizyc
    swoje konto do 10 pkt, czy decyja o cofnieciu prawa jazdy moze byc i tak
    wydana bo formalnie w pewnym okresie powinienem miec 35 pkt karnych a nie
    mialem ich tylko z powodu skierowania sprawy do sadu? A moze mam sie juz bac
    bo decyzja o cofnieciu prawa jazdy jest tylko kwestia czasu, bardzo prosze o
    porade.