    From: "mgr inż (zasłałem łóżko)" <m...@O...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Publikowanie zdjęć na portalu nasza klasa
    Date: Tue, 15 Jan 2008 07:25:30 +0000 (UTC)

    Witam, jeśli już było - nie bić ;-), tylko podać link -
    dzięki.
    Jak jest z publikowaniem zdjęć na portalu NaszaKlasa?
    Czy może się zdarzyć że ktoś poda mnie do sądu, za
    upublicznienie jego wizerunku? Czy publikacja np.
    zdjęcia ze studniówki, bądź grupowego klasowego może
    się skończyć w sądzie? Nadmieniam, że chodzi o samą
    publikację zdjęcia bez nazwisk kto jest kto. Zdjęcia sa
    moją własnością (dostałem je od zawodowego fotografa
    (za pieniądze), bądź sam zrobiłem własnym aparatem.