  • Data: 2013-03-26 18:22:37
    Temat: Publikacja marnego zdjęcia a prawa autorskie
    Od: Karakan <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam krótkie pytanie: otrzymałem drogą mailową zdjęcie przedmiotu który jest
    wykonywany dla mnie, na zamówienie. Zdjęcie nie ma żadnych cech artystycznych, ot
    zwykła fotka. Czy mogę to zdjęcie zamieścić na forum w celu otrzymania opinii,
    podając autora (o ile muszę)?

    Nie chcę kierować pytania o pozwolenie do tej osoby bo obecnie nie jestem zadowolony
    ze współpracy i czuję się oszukiwany, dlatego chciałem zwrócić się do użytkowników
    pewnego forum o pomoc.