  • Data: 2007-02-22 12:14:32
    Temat: Publikacja artyk. bez autoryzacji z moim nazwiskiem
    Od: d...@3...com szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie ktos z moich znajomych przekazal mi gazete w ktorej rzekomo
    sie wypowiadalem.
    Jest tam wymienione moje imie i nazwisko praktycznie adres i pietro na
    ktorym mieszkam.
    Czy to nie lekka przesada i co moge z tym zrobic. Nie chce dzialac
    impulsowo ale jestem troche poddenerwowany.
    Chyba ochrona danych ma tu zastosowanie?