  • Data: 2007-02-22 13:56:07
    Temat: Re: Publikacja artyk. bez autoryzacji z moim nazwiskiem
    Od: d...@3...com szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 14:52, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > I nigdy na ten temat z nim nie rozmawiałeś?
    >
    > M.

    Nie przypominam sobie takiej rozmowy. Sadze, ze zrobil to bo uwazal,
    ze sie znamy i moze mam byc zadowolony, ze wymienil moje nazwisko w
    gazecie. Ja to widze inaczej bo to nie napis na dropsie aby nim tak se
    rozpisywac. Jak bede chcial podac to podam ale to moj wybor. Sam uzywa
    tylko znaczka a innych podpisuje pelnymi danymi.

    Zastanawiam sie co powinienem zrobic. Czy moge oczekiwac np.
    sprostowania na lamachtej gazety lub czegos innego?